Over mij

Mijn foto
Getrouwd,twee volwassen kids,drie viervoeters,hobby Patchwork&Quilten, en 55+ sport.

dinsdag 6 maart 2012

Hexagon bloementuin

Deze quilt gaat weer voor mijn dochter worden, zij heeft weer zelf de stof gekocht en de kleuren samengesteld , ik mag gelukkig weer het werk doen.
Erg leuk om te doen die hexagonen.
Ze is helemaal weg van de batik stofjes.
Deze is inmiddels al weer gegroeid.
Hieronder zie je haar in actie met het leggen van het patroon.

Zo het gaat nu snel met de Hexagon quilt ik ben hem al in elkaar aan het zetten.
 de top is nu ook af.

Nu is deze helemaal af.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er fleurig uit! een mooi boeket gaat dat worden. groetjes Tilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig, ik ben bijna klaar met mijn bloemen en vraag mij af hoe je de lichtblauwe randen hebt afgewerkt? Met bloemen en dan met de liniaal recht afsnijden? Ik maak er een sprei van. Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen