Over mij

Mijn foto
Getrouwd,twee volwassen kids,drie viervoeters,hobby Patchwork&Quilten, en 55+ sport.

woensdag 17 juli 2013

vinger hoedjes quilt stempel.

Al die vingerhoedjes quilt's zijn zo mooi en je kunt er je restjes in kwijt.
Maaar ik kon niet aan een patroontje komen,dus heb ik maar een stempel laten maken,
bij Stampinback hobbystempels.nl  ik heb de maten opgegeven van hoe ik het wilde hebben,
en ze gingen het meteen regelen.
Als het goed is heb ik mijn stempel zaterdag al binnen.
Ik heb voor de maten 2.5 cm bovenkant, 4.7cm onderkant en 5cm zijkanten.
Dat vond ik wel een mooie maat.
Ik heb het op een acryl blok laten zetten, dan kan ik zien waar ik blijf met stempelen.
En als ik nog andere stempels wil hebben,hoef ik maar te mailen
en de maten erbij en ze maken ze voor je .Goed hè,
het is een webwinkel en je kunt er gewoon quilt stempels bestellen op maat .
ze hebben ook een winkel in gilze.

Zo en nu afwachten en dan restjes opmaken, komt nog in beeld  als het zover is.

dit is het adres:
Het contact- en postadres van Stampinback.nl is:

Korte Wagenstraat 21 A
5126 BE Gilze

Het adres van onze winkel:

Korte Wagenstraat 21 A
5126 BE  Gilze (NB).
Ik heb vlug even een paar vingerhoedjes gemaakt,heb even zelf een malletje getekend van de afmetingen van mijn nieuwe stempel.Ik heb vandaag bericht gekregen dat het al op de post is gedaan.
hier even een foto van de afmetingen.   2.5 cm bk--5 cm zk--4.7 cm ok.
Zo en vandaag 19-7-2013 heb ik mijn stempel al ontvangen ik ben zeer tevreden met deze aanwinst.


Kijk ik ben al begonnen met m'n vingerhoedjes,gaat wel snel zo.


Inmiddels heb ik een vingerhoed mal gekocht met verschillende maten erop,maar het stempelen blijft toch handiger.















1 opmerking: