Over mij

Mijn foto
Getrouwd,twee volwassen kids,drie viervoeters,hobby Patchwork&Quilten, en 55+ sport.

zaterdag 15 november 2014

adventpop

Deze advent pop is gemaakt van het patroon dat ik bij Quiltshop Leur gekocht heb.
Ik heb het niet precies hetzelfde gemaakt,dat doe ik met geen een patroon.
Dus dit is mijn versie,er moeten nog oren aan komen, en de zakjes moeten ook nog gevuld worden.

Deze heb ik niet zo lang in mijn bezit gehad,iemand vond  hem zo leuk en heeft hem meteen gekocht,de oren moest ik er nog aannaaien.

Dus heb ik maar weer een nieuwe gemaakt,de zakjes heb ik op een sjaal gemaakt,vond het jammer van de stof van het jurkje.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke advent pop,wij hadden vroeger op de vrije school er in elke klas rond deze tijd er een hangen.
    Fijne zondag
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen